16 Nisan 2014 Çarşamba

SIRALAMA 23.AY ( Portakal'dan sonra ne geliyor ?)


    23.ayımızın ilk etkinliğiydi. Adım adım eğitim setinin 26. ayında ( ayda 2 şer göndermeye başladılar :) ) sıralama becerisini geliştirme aktivitesi vardı.Daha önce hiç yaptırmadığım  (aklıma gelmeyen)bir aktiviteydi.Aslında adım adımdan hiç memnun değilim. Defne'ye çok basit geliyor, yarım saatte bitiriyor. Defne'nin gelişimine göre çok çok geri bir set ama genelde bütün setleri aldığım için bunu da alıyorum.Şimdilik en beğendiklerim ya-pa eğitim setleri ve akıllı kitaplar.
 Ama çok nadiren böyle benim eksikliğimi tamamladığı aktivitesi de oluyor:)




portakal'dan sonra ne gelir? sırayla koydu bebeğim.




Burada da üçlü denedim.önce portakal,muz,elma.Sordum , tek tek söyleyerek sıraladı kızım






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder