10 Eylül 2013 Salı

AZ-ÇOK ,AÇIK-KAPALI VE İÇİNDE-DIŞINDA KAVRAMLARI 16.AY


Zıt kavramlar kitabımızı bitirdik.



Öğrendiklerimiz,dolu-boş,az-çok ,eğri-doğru,dar-geniş,açık- kapalı,şişman-zayıf,ağır-hafif ve içinde-dışında kavramları...fotosunu çekebildiklerimi burda paylaşıyorum.kitap üzerindende çalışıyoruz, kitapdan göstermesini istiyorum defnemde gösteriyor...


Azlık_Çokluk kavramı

 burda hangisinde daha az ceviz var diye sordum ve söyleyerek gösterdi.buuuuuuuu :))) çok olan cevizi de sordum onuda gösterdi.
defneye tabağa az ceviz koymasını istedim, 1 tane koydu :)


 Açık_Kapalı kavramları;

kitabı kapatmasını istedim veee kapattı defnem



açmasını istedim ,açtı.




İçinde_Dışında kavramları;


elindeki legoyu arabanın içine atmasını istedim.



ve attiiiii dedik :)


dışına çıkarmasını istedim.

ve çıkardı defnem. Bu kitapdaki aktiviteleri yaparken çok eğlendi hiç sıkılmadı kızımız.
 


kazanımlarımız; matematik,zıt kavramlar, ince motor gelişimi,montessori

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder