9 Eylül 2013 Pazartesi

ZIT KAVRAMLAR 16. AY

zıt kavramlardan büyük-küçük , önünde-arkanda,yanında, uzun-kısa, ağır- hafif, açık ve koyu yu 14. aydan itibaren biliyor defne.



bugünde üstünde- altında ve yakın- uzak kavramlarını çalıştık. 

kitap 3+ olmasına rağmen defneyle şimdiye kadar çalıştıklarımızdan başarısız olduğu olmadı. çocuklar ne verirsen alıyorlar...




burda defneye; topu sandalyenin üstüne koymasını istedim ve koydu 



  altına koymasını istedim ve koydu :)


  burdada bebeğin yakınına gelmesini ve sarılmasını söyledim.

 ve gelip sarıldık...


bebeğin uzağına gitmesini söyledim ve gitti...





kazanımlarımız; üstünde-altında, yakın-uzak, kaba motor gelişimi 

2 yorum:

  1. kocaman bir maşallah, bu arada isim değişikliği için mutlu olduğumu da ayriyeten belirtmek istedim.

    YanıtlaSil